31 august 2011

Gjenbruk, gjenskapelse og godteri for øyet.



Farger gir meg energi, kribling i magen og en varm god følelse. Enkelte fargesammensetninger og mønstre gjør meg spinnvill og suuuperglad!







En annen ting som gjør meg spinnvill er når folk kaster ting som bare trenger en liten reparasjon for å kunne leve videre, men da ikke av det positive slaget.





Jeg kjenner at jeg blir lei meg og redd når jeg tenker på det bruk og kast-samfunnet vi lever i her i Norge, og andre deler av verden.






Denne fant jeg i søppla i barnehagen der jeg jobba i Oslo. Den ble reparert og fikk nytt stoff, og ble med oss på flyttelasset til huset på landet hvor den koser seg i grønne omgivelser, med frisk luft!! :) Har du noe du kan reparere isteden for å kaste, så sett i gang!


kLeM













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar